Facebook Pixel

FAQ

Contact

Direct contact via onze chat (snelste methode!)

Kan ik de producten bekijken in een showroom?
Kan ik de producten bekijken in een showroom?

Modernekraan heeft geen fysieke showroom. Doordat wij geen showroom hebben kunnen wij goed concurreren met andere aanbieders op de markt. Wij automatiseren processen en hebben geen fysieke locatie. Hierdoor kunnen wij u hoogwaardige kwaliteit aanbieden tegen scherpe prijzen.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?

Een bestelling is pas volledig afgerond wanneer de betaling ervan is voldaan. Je ontvangt vrijwel direct na het plaatsen van je bestelling een bestelbevestiging per mail. Zodra u deze bevestiging heeft ontvangen is de bestelling bij ons binnen en de betaling voldaan.

Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bij ons betaal je binnen Nederland geen verzendkosten. Alle producten worden gratis bij u bezorgd conform de voorwaarden van het betreffende koeriersbedrijf.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen waarvan wordt aangegeven "morgen bezorgd" dienen op werkdagen voor 16:00 uur (UTC+02:00) te worden plaatst en worden de volgende werkdag bezorgd. Producten die niet voorradig zijn, kunnen helaas een langere levertijd hebben dan u van ons gewend bent. Zodra u een niet voorradig product besteld, wordt u via de mail geïnformeerd over de levertijd. Wij doen ons uiterste best om uw product zo spoedig mogelijk te leveren.

Kan ik gratis retourneren?
Kan ik gratis retourneren?

U kunt de meeste producten gratis retourneren. Aan een aantal productgroepen zijn extra kosten verbonden. Bekijk de voorwaarden en het retourbeleid op de pagina Annuleren en Retourneren.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

U heeft 14 dagen bedenktijd. Bent u niet tevreden met uw product, dan kunt u binnen 14 dagen uw product retour sturen. Bekijk de pagina Annuleren en Retourneren voor de voorwaarden en het retourproces.

Wat is het rekeningnummer van Modernekraan?
Wat is het rekeningnummer van Modernekraan?

Het rekeningnummer van Modernekraan is NL84BUNQ2069349217

Welke betaalmethoden zijn er?
Welke betaalmethoden zijn er?

Voor het verrichten van betalingen maken wij gebruik van Mollie Payments. Mollie Payments verwerkt online betalingen voor webshops en andere organisaties. De Stichting Mollie Payments, kantoorhoudend aan de Keizersgracht 126, 1015 CW Amsterdam. SMP ontvangt en beheert de namens de het Bedrijf ontvangen gelden. SMP is als derdengelden entiteit gelieerd aan Mollie B.V. en wordt derhalve door De Nederlandsche Bank in haar toezicht betrokken.U kunt bij ons betalen met onderstaande betaalmogelijkheden: iDeal: Creditcard: Paypal: Apple Pay: Google Pay: Klarna: In3 (betalen in drie termijnen zonder rente of BKR): Vooruitbetaling via bankoverboeking:

Wat moet ik doen als de betaling is mislukt?
Wat moet ik doen als de betaling is mislukt?

Het kan voor komen dat de betaling mislukt. Onze klantenservice helpt u graag verder! Samen komen we tot een passende oplossing!

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze in korte tijd door ons verwerkt. Het is belangrijk de bestelling zo spoedig mogelijk te annuleren. Op de pagina Annuleren en Retourneren vindt u alle voorwaarden. Hier staat ook aangegeven hoe u uw bestelling kunt annuleren.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling niet volgens verwachting wordt bezorgt. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij het koeriesbedrijf af te leveren. Het kan voorkomen dat het koeriersbedrijf wegens drukte niet kan voldoen aan de toegezegde leveringscondities. In dat geval kunnen wij helaas niks doen om de zending op tijd te leveren. Houd er ook rekening mee dat weekenden, vakanties en feestdagen voor drukte kunnen zorgen bij het koeriersbedrijf en kan leiden tot vertraging van uw zending. Wij bevelen u aan de Track&trace goed in de gaten te houden. Mocht de levering ongebruikelijk lang duren, neem dan contact met ons op.

De geleverde producten zijn beschadigd
De geleverde producten zijn beschadigd

Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken kan het voorkomen dat uw product schade heeft opgelopen tijdens het logistieke proces. Neem in dat geval binnen 48 uur contact op met onze klantenservice [email protected] Samen komen we tot een passende oplossing.

Ik heb een klacht
Ik heb een klacht

Heeft u een klacht? Dat vernemen wij graag! Een klacht kan gaan over een product of onze dienstverlening. Wij verzoeken u uw klacht te richten aan onze klantenservice via [email protected] Wij reageren zo snel als mogelijk op uw klacht. Het beantwoorden van een klacht kan maximaal 14 dagen duren. Wij streven ernaar uw klacht uiterlijk de volgende werkdag inhoudelijk beantwoord te hebben.Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencomissie via het Europese ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe kan ik mijn ervaring(en) delen?
Hoe kan ik mijn ervaring(en) delen?

Wij staan open voor feedback! Negatieve en positieve ervaringen vernemen wij graag! Deel uw ervaring met ons en anderen op Trustpilot.

Kan ik de producten bekijken in een showroom?

Modernekraan heeft geen fysieke showroom. Doordat wij geen showroom hebben kunnen wij goed concurreren met andere aanbieders op de markt. Wij automatiseren processen en hebben geen fysieke locatie. Hierdoor kunnen wij u hoogwaardige kwaliteit aanbieden tegen scherpe prijzen.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?

Een bestelling is pas volledig afgerond wanneer de betaling ervan is voldaan. Je ontvangt vrijwel direct na het plaatsen van je bestelling een bestelbevestiging per mail. Zodra u deze bevestiging heeft ontvangen is de bestelling bij ons binnen en de betaling voldaan.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij ons betaal je binnen Nederland geen verzendkosten. Alle producten worden gratis bij u bezorgd conform de voorwaarden van het betreffende koeriersbedrijf.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen waarvan wordt aangegeven "morgen bezorgd" dienen op werkdagen voor 23:59 uur (UTC+02:00) te worden plaatst en worden de volgende werkdag bezorgd. Producten die niet voorradig zijn, kunnen helaas een langere levertijd hebben dan u van ons gewend bent. Zodra u een niet voorradig product besteld, wordt u via de mail geïnformeerd over de levertijd. Wij doen ons uiterste best om uw product zo spoedig mogelijk te leveren.

Kan ik gratis retourneren?

U kunt de meeste producten gratis retourneren. Aan een aantal productgroepen zijn extra kosten verbonden. Bekijk de voorwaarden en het retourbeleid op de pagina Annuleren en Retourneren.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

U heeft 14 dagen bedenktijd. Bent u niet tevreden met uw product, dan kunt u binnen 14 dagen uw product retour sturen. Bekijk de pagina Annuleren en Retourneren voor de voorwaarden en het retourproces.

Wat is het rekeningnummer van Modernekraan?

Het rekeningnummer van Modernekraan is NL84BUNQ2069349217

Welke betaalmethoden zijn er?

Voor het verrichten van betalingen maken wij gebruik van Mollie Payments. Mollie Payments verwerkt online betalingen voor webshops en andere organisaties. De Stichting Mollie Payments, kantoorhoudend aan de Keizersgracht 126, 1015 CW Amsterdam. SMP ontvangt en beheert de namens de het Bedrijf ontvangen gelden. SMP is als derdengelden entiteit gelieerd aan Mollie B.V. en wordt derhalve door De Nederlandsche Bank in haar toezicht betrokken.
U kunt bij ons betalen met onderstaande betaalmogelijkheden:

iDeal:

Creditcard:

Paypal:

Apple Pay:

Google Pay:

Klarna:

In3 (betalen in drie termijnen zonder rente of BKR):

Vooruitbetaling via bankoverboeking:

Wat moet ik doen als de betaling is mislukt?

Het kan voor komen dat de betaling mislukt. Onze klantenservice helpt u graag verder! Samen komen we tot een passende oplossing!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze in korte tijd door ons verwerkt. Het is belangrijk de bestelling zo spoedig mogelijk te annuleren. Op de pagina Annuleren en Retourneren vindt u alle voorwaarden. Hier staat ook aangegeven hoe u uw bestelling kunt annuleren.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling niet volgens verwachting wordt bezorgt. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij het koeriesbedrijf af te leveren. Het kan voorkomen dat het koeriersbedrijf wegens drukte niet kan voldoen aan de toegezegde leveringscondities. In dat geval kunnen wij helaas niks doen om de zending op tijd te leveren. Houd er ook rekening mee dat weekenden, vakanties en feestdagen voor drukte kunnen zorgen bij het koeriersbedrijf en kan leiden tot vertraging van uw zending. Wij bevelen u aan de Track&trace goed in de gaten te houden. Mocht de levering ongebruikelijk lang duren, neem dan contact met ons op.

De geleverde producten zijn beschadigd

Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken kan het voorkomen dat uw product schade heeft opgelopen tijdens het logistieke proces. Neem in dat geval binnen 48 uur contact op met onze klantenservice [email protected]. Samen komen we tot een passende oplossing.

Ik heb een klacht

Heeft u een klacht? Dat vernemen wij graag! Een klacht kan gaan over een product of onze dienstverlening. Wij verzoeken u uw klacht te richten aan onze klantenservice via [email protected]. Wij reageren zo snel als mogelijk op uw klacht. Het beantwoorden van een klacht kan maximaal 14 dagen duren. Wij streven ernaar uw klacht uiterlijk de volgende werkdag inhoudelijk beantwoord te hebben.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencomissie via het Europese ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe kan ik mijn ervaring(en) delen?

Wij staan open voor feedback! Negatieve en positieve ervaringen vernemen wij graag! Deel uw ervaring met ons en anderen op Trustpilot.

 

Copyright © 2022-heden Modernekraan. Alle rechten voorbehouden. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.